Wednesday, March 2, 2011

Masuk Air

Ape yang masuk air??orang ke? slah2..yang masuk air phone aku..waaa...sdey kan? mestila korg x sdey sbab phone aku yang msuk air bkan phone korg kan..tpi jom la sdey sm2 ngan aku..so ini la insiden sdey yang jadi before aku keluar g sunway pyramid after balik dari Pagoh ari 2. Mcm mne leh msuk air..cer cter..cer cter (ala2 cter hantu kak limah balik umah)..mcm ni cter nyer..balik dari Pagoh kawan pkai tshirt ada logo company so x kan la nk g sunway pyramid pakai baju 2 kan.so kwan pun suh Mr.X stop kat stesyen minyak kwan nak salin baju. masa nk kluarkan baju dari dalam beg tiba2 aku dengar bunyi kecebor!! lbey kurang cm ni la bunyi dia..aku ingat orang sebelah berak ke ape..bunyi taik jtuh dalam lubang jamban ke.. tapi rupa-rupanya bunyi hp aku masuk dalam baldi air..maka menjerit la aku kat c2..waaaaa....hp aku..aku pun dengan drastik kua kan dari baldi off phone keluarkan battery dia..lpas dh tukar baju msuk dalam kete sambil wat muka sdey kat Mr.X.."Awak phone saya msuk dalam baldi" Mr.X suggest nnti g toilet try keringkan..Sehari setengah gak la phone aku x leh on..pas2 leh on tapi mcm ade aquarium dalam hp 2..nnti aku nak g beli ikan guppy bela dalam phone aku ni..huhu..


ps: Alhamdulillah semua berjalan lancar..Walaupun ada benda yang wat kita org stress.. :-)

2 comments: