Wednesday, March 30, 2011

Malu!!!!!!!!

Mesti dalam seumur hidup korang ada benda yang memalukan jadi kat korang skali skala kan?
aku pun sama gak la..dalam seminggu ade la 2 benda yang memalukan jadi kat aku..huhu..
yeke 2? ke banyak?haha..aku pun x tau nape ade je benda yang aku buat akan memalukan diri aku sendiri secara x sengaja..serious aku bukan suka2 nak memalukan diri sendiri..ko gler ape nak malukan dri sendiri..orang gler je tau sanggup memalukan diri sendiri..contohnya pakai seluar koyak sampai nampak anu die..yang jadi penonton aku gak..ceh tapi lupakan saja hal 2..sebab bukan orang gler 2 yang malu tunjuk anu die tpi... aku yang malu tgk anu dier..nasib baik x hilang selera mkan aku..ok meh la aku cter benda ape yang memalukan jadi kat aku.. 1st aku butang baju x betol which is senget sebelah..maybe msa 2 aku ngah mamai lagi walaupun dah mandi tpi otak masih di awang-awangan..aku x tgk pun aku butang baju cmne..dah la mcm pak uda rupa aku..korang tgk x cter pimai-pimai tang tu? ala yang jadi pak uda si zami ismail kalau x salah aku nama dia..ha sebijik la cam 2..than ade orang tegur.."kak baju 2"..korang boleh faham x malu die mcm mne? msa 2 kalau aku ni kecik aku rs nak masuk dalam beg aku sendiri and nyorok sampai dak 2 blah..waaaaa....malu giler..aku tkut gak dak 2 kecoh..tpi x de pun org ejek2 aku or panggil aku pak ude ke ape..so aku rasa lega gler..haha..x yah la aku nyorok dalam beg..


ha!!lebih kurang macam ni rupa aku..gambar ni tajaan ikhlas google image..

yang 2nd benda memalukan..ok hari tu aku jadi committee untuk EHS(environment,health & safety) challenge. Benda ni organize by hana tajima melayu(bukan nama sebenar..wahahaha) dak praktikal. si hana ni lupa nak bagi envelop kat sume penjaga check point yang terlibat so aku ngan siti(bukan nama sbenar gak) g la jadi runner naik motor untuk bagi benda ni kat penjaga check point..dalam kilang if naik motor kena pkai helmet..helmet ada satu je..so aku la kena pakai sebab aku bwak yang si siti x pkai..masa tengah bawak tu aku rasa helmet yang aku pakai macam nak terbang..aku pun cakap macam ni:

Aku: Siti tolong pegang helmet akak,akak rs mcm nak terbang la.
Siti: ok siti pegang.

Aku pun rasa lega la sebab siti ni sudi tolong aku pegang helmet ni..
2 saat kemudian..

Siti: Akak, siti rasa x terbang la..siti lepas kan ekh..

elok2 je dia lepaskan tangan dia dari helmet yang aku pakai..helmet tu terus terbang..and ramai gak mata-mata yang nampak..waaaaaaa....malu..
x pasal2 nanti kua paper terdapat piring terbang dekat tg.malim..
pastu kita orang biar je helmet yang jatuh tu..ada orang tolong kutipkan untuk kita orang..x senonoh kan perangai aku..tapi nak wat macam mana semua dah jadi..juz boleh gelak je la kan..haha..

3 comments:

  1. hahahah...kelakar giler...hye shira...nie miera...tmpg tdo umah ari 2...hihihi...br je follow shira...meh lew follow kami lak...hhihhi

    ReplyDelete
  2. la yeke..baru perasan..tu yang dok tengok miera mne la ni..thanks a lot follow my blog..promote la kat kwan2 skali..hehe..

    ReplyDelete
  3. promote2 jg..meh follow miera laks...hihihihi ;)

    ReplyDelete