Friday, April 1, 2011

Friday

Happy friday!!! Petang ni ada forum ISO kat Kalumpang Resort & Training Centre (KRTC)..Actually malas nak pergi tapi pergi je la kan..ilmu pasal ISO di dada pun masih leper lagi x membukit jadi aku ambil keputusan untuk pergi forum ni..forum ni untuk semua EO..EO ni nama glamour dia..nama penuh dia Environmental Officer..aku EO untuk department aku..So semua pasal ISO document 14001 aku handle dibantu oleh wan Document Controller.Disebabkan kena pergi forum ni aku tak boleh balik rumah minggu ni..waa.. x dapat tido kat katil aku kat rumah..x dapat jumpa family..x dapat dating..and x dapat beli barang for our big day!!X per2 kita tangguh minggu depan ekh awak..Mr.X aku sometimes sangat sweet..euwwwwww...aku cair je time dia sweet 2..tapi jarang skali dapat lihat ke sweetan(aku suka rosak bahasa) dia..huhu.. Opss lari topik sudah..huhu..Nanti aku balik forum aku update gambar k..

Chiao!!

ps:kena banyak bersabar dan jangan marah2..

No comments:

Post a Comment