Thursday, April 14, 2011

Training

Hai korang!! waa excited terlebih je aku kan..biasala..kata anak pak sharin kalau x excited x rock la..huhu..hari tu kan aku ada cerita pasal aku nak pergi ISO Forum kat Kalumpang Resort and Training Centre kan2..So hari ini aku nak cerita la apa yang aku buat kat sana.. Walaupun penat tapi sangat seronok kot..So program ni jadi pada 1 April 2011..Agenda kat sana :

3.30 petang :Semua EO register
3.45 petang :Check in bilik..Bilik aku betul2 tepi sungai..best 2..
Aku lepak2 sambil tengok TV..tapi cter x best coz cter indon..aku cari channel cartoon x de plak!!
4.00 petang : Masa untuk outdoor activity..Obstacle Challenge..Mula2 rasa mcm ape jadah nyer la aktiviti macam ni..dah la x de safety items..main redah je buat..so korang layan je la gmbar kat bwah ni..

Buat regangan dulu before activiti

Tangkap gmbar dulu!!!

Nana nape ang cm 2?haha..

Semangat betol nak sampai atas..

Asal x sampai2 ni..

Yeay!!lagi skit je..



Ho yeay!!!dah sampai!!leh posing sket..


Macam beruk!!

Air dia busuk gler..

Apahal ntah terlebih suka..


Obstacle ni paling x leh blah..
Abis aktiviti ni dalam pukul 6.30 petang x salah aku..
9 mlm : Baru start klas pasal ISO ni..Pasal kelas malas la nak cter..haha...
Aku nak tunjuk gambar je sebenarnya..Aku memang suka wat aktiviti macam ni..tapi mama x bagi sangat coz aku ada asma..kot2 la tengah buat aktiviti kojol lak kan..jahat giler mulut aku kan..
Aku upload gambar aku je la..gambar orang lain x nak la aku tunjuk..kang dorang marah..huhu..

PS: dah x lama dah ni awak!!!

No comments:

Post a Comment