Sunday, March 20, 2011

Rojak

Monday blues!!benci isnin..tapak kaki sakit..x tau apehal..maybe sejuk..2 la mama ckap pkai selimut x nak dengar..insyaALLAH jap lagi baik kot..klau pasal kaki ni ade sepupu aku hampir2 nak lumpuh sebab saraf kaki dia lemah..mak long aku cakap sepupu aku ni suka benau mandi malam n lama2..tdo kaki kat kipas..waa sm je mcm aku..sepupu aku ni kna extend blaja sebab kaki die..dia kata dia start rs kaki kebas ms ngah kayuh basikal..than dia stop jap nak berdiri jatuh n kaki die x rs ape2..umur baru 19 kot..uish bahaya btol skarang ni..yang kna penyakit pelik2 sume muda2..maybe sebab cr pemakanan budak2 zaman skarang ni kot..yelah orang dulu2 kan makan ulam2 yang petik je kat laman umah..fresh 2..skarang ni..budak2 sume asal nak mkan je g cari fast food..melambak2 tepi jalan..ish2..teruk betol perangai..ceh ckap orang aku pun sm je..tapi skarang tengah process berdiet..nak achieve 50 kg before June..menjadi2 berat aku naik..asal hepi mkan asal sdeh mkan..mne x gemok nyer..dah la Mr X aku kecik..aku rs klau jalan ngan dia mcm no 10..of course la die 1 aku 0 kan..hari sabtu hari 2 first time kot gado..bkan la gado sebenarnya..juz aku terasa and teremo ngan ayat dia..pas2 aku kan kadang2 ratu air mata so terus je nangis..tapi nasib baik die x nmpak..slamat aku..klau x malu je..dah besar2 pun nak nangis kan..adik2 aku leh perasan lak aku ngan dia gado..ish lain kali kna cover sket ni..ape2 pun sorry ekh awk ter slah anggap msg ayat awak 2..Alhamdulillah sume dah ok..sekejap je..Ari sabtu 2 jugak kita orang cari barang untuk our big day :-) tb2 kete Mr.X wat suspen..ade smthing jtuh dari kete dia and pas2 ade bunyi..aku tkut tayar tercabut..all the way dari KL ke Klang die asyik ckap kat aku jgn risau x de ape2 hal kecik je..aku juz gelak je coz Mr.X ni kalau bab kete dia yang akan paling risau..aku rileks je..juz cuak anything happen je kan..Alhamdulillah selamat sampai gak ke destinasi..huhu..After tukar kete kita org g tgk wayang..127hours..maybe agak lambat tgk..tpi nak tgk gak..huhu..cter dia berdasarkan kisah benar..yang x boleh belah cter ni ms die nak putuskan tangan die..waaa ngeri giler babun..pas2 balik2 ade durian kat umah..aku memang hantu durian..pantang jumpa..lagi2 durian yang sejuk dalam peti ais..memang x pandang orang kiri kanan depan belakang la kan aku makan..

ps: Aku bgi nama entry ni rojak coz sume pun aku nak cter dalam satu entry.huhu..

No comments:

Post a Comment