Thursday, February 17, 2011

PBB

Aku join PBB kawan2..oi orang kampung saya join PBB..ops sorry sebelum 2 Assalamualaikum.. :-) So marila kita mulakan mukadimah dengan cter sket apa sebenarnya PBB ni..PBB  ni bukanla yang orang putih punyer 2..or Persatuan Bangsa-Bangsa..Tapi..Pasukan Bantuan Bencana..PBB ni akan dihantar ke Pagoh untuk tolong mangsa-mangsa banjir kat sana..bukanlah tolong dorang berpindah sebab banjir..Banjir kan dah surut so tujuannya ialah kitaorang akan tolong orang kampung untuk bersihkan sekolah,balairaya, or rumah2 yang didiami oleh orang yang dah x berkemampuan dari segi fizikal untuk bersihkan rumah sendiri..So aku akan pergi untuk sesi 2 pada 18 Feb..thanks bos bagi saya g gak..walau berat..hehe..So esok kna bertolak dari Tg.Malim pkul 5.30..Fuyoo..larat ke nak bangun ni..tapi x per sebab nak tolong orang2 Pagoh aku sanggup untuk banun seawal yang mungkin..Mne la tau kat sana ada makcik2 yang nak jadikan aku menantu..wahaha..Tapi nak kawin nnti kna ready boat la tkut banjir lagi..ceh jauh plak fkir..Ni 1st time aku join aktiviti yang ofis aku anjurkan so agak excited la..hehe.. Eh dan ada satu lgi aku join bola jaring untuk wakil Tg.Malim..waa..suka..dah lm x lepas gian main bola jaring..last aku main ari 2 msa keje Top Glove dapat 2nd place..So hrap2 group aku leh mnang..Next week start training..Ho yeay!!Semangat!!!


ps: Cant wait :-) hrap2 everything dipermudahkan for Us..

No comments:

Post a Comment