Wednesday, November 10, 2010

Shee gler

Smalam aku kua ngan smeone yang aku x sangka pun leh borak leh mkan sm  leh glak sm2..
mula2 aku rs aku ni GILA ke ape.. setelah di jalankan eksperimen aku x gler..aku still normal..perasaan aku biasa je kat die..mcm kwan..haha..cuak gak aku klau tb2 tersuka plak.. maybe aku suke tgk die sbb cr kerja die yang berkarisma and die serius gler time keje..fuuh aku mmg tarik nafas lega la selega orang berlari 10km then dapat minum air sejuk msti yang ni korg x dapt bayang sgt kn coz msti ade yang x pernah lari jauh2 ni..huhu..try imagine yg ni lak klau korg berada dalam lif yang ramai org tb2 perut korang sakit and nak melepaskan angin then korg kna tahan angin yang nk kua 2 smpai berpeluh2 dan tegak bulu2 yang ada kat bdan korg.. sampai je tingkat yang dituju terus g tmpat clear and lepaskan segala yang tersekat tdi..Kan rs lega gler 2..Ha mcm 2 la perasaan lega aku..

No comments:

Post a Comment