Sunday, December 12, 2010

Gadis dan bunga or gadis dan choc or gadis dan bunga dan choc

Merujuk perkara di atas yang mne satu anda lgi prefer??huhu..aku yang no 3..ops b4 2 aku juz nk gtau title kt atas x de langsung kaitan ngan lagu gadis dan bunga 2..biala korg nk ckap aku poyo ke or nk menunjuk ke ape ke..ape aku nk kisah pun..aku nk gtau gak kt cni..ari 2 kn besday aku..then ade la hamba Allah ni ajak aku kua ari jumaat mlm 2..aku pun ok je trus say yes i do..(yang i do 2 aku tipu je la x kn aku nk terkinja2 sebut i do padehal die x ajak kawen pun)..tanpa berfikir 45 kali aku setuju kua ngan die..aku x tau nape ngan die ni aku ssah nk say no..kita org g mkan..bnyak bnda yg aku bru tau psal die..bnyak gak topic kita org borak..dari cter aku keje part time smpai la personal..personal punyer hal 2 x leh g tau kt cni la kn..bhaya la nnti if korg tau..haha..pas2 die anta aku blik..mstila die anta aku blik klau die x anta mau nyer kna penampo smpai lebam..smpai je kt Apartment Damiana ni aku trun la dari heli die(aku panggil kete die heli coz ade bunyi mcm heli, mrah je die aku panggil kete die heli) then die trun gak..aku cm pelik apehal die trun gak?x kan nk anta aku dpan pintu umah kot..rupenyer die nk bgi aku smthing..terkejut btol aku..walaupun muke serius abis die ni tp ade gak romantiknyer..wahaha.. 1st impression aku t'nyata slah sm skali..smething yg die bgi 2 choc n bunga..suke gler aku.aku mmg hantu choc..choc je stu2 bnda aku x leh nk tolak..diet cm mne pun if org bgi choc aku mkan gak..bunga..jarang dpt bunga..so yg 2 pun aku suke gak..thanks sgt2 untuk org yg bgi present 2..whole week 2 aku tersenyum..smpai adik2 aku pun perasan n panggil aku gler..ceh smpai aty korang..adik aku tnyer between I ngan F which one yg aku prefer? ceh aku kwn je kot ngan F ni..sekeh kpala bdak2 ni smpai benjol bru tau..tpi knapa aty aku berbunga2?jeng3x..hahaha..

Anyway ade bnda lgi nk g tau kt cni..thanks 2 ayah,mama,elin,su and adik atas hadiah2 anda..sgt terharu..sgt sdap kek choc indulgence..erm dapnyer..yummy!! Ayah bgi rantai platinum like it so much..tpi ayah dh bgi rntai nk mntak cincin lak..mmg nk kna penampau je aku kn..haha..mama bgi handbag..aku mmg hantu bag and ksut..tq mama coz tmbah koleksi hbag org..elin bgi bju..die bgi bju kcik je(bju kcik bkan bra ok..bju yg bersaiz kcik)..x per2 leh motivate aku untuk krus..su bgi cardigan..haha..aku siap ckap lgi b4 bkak hadiah 2 cardigan ade x?no wonder la adik2 aku sengih je..rupe2 nyer ade..yeay!!!adik mmg setiap org punyer besday x kira la sape die akan bgi perfume..oit!!cba cari pembaharuan sket..sbelum bkak hadiah die aku dh leh teka dah..haha..

ps: aku ngah berfikir nk bgi ape untuk ayah..

No comments:

Post a Comment